تماس با ما

ما در زردکوه مشتاقانه آماده شنیدن نقطه نظرات و پیشنهادات شما هستیم علاوه بر این در صورتی که نیاز شما از طریق صفحات پیشتیبانی و سرویس‌های خدمات به مشتریان زردکوه بر طرف نشد، می‌توانید از طریق روش‌های زیر با کارشناسان زردکوه تماس بگیرید.

  • آدرس تهران، شهرک غرب، تقاطع بلوار پاکنژاد، و بلوار دریا، خیابان بهاران اول، پلاک 122، واحد 55
  • تلفن
    02191005051 ساعات کاری 9:00-17:00
  • ایمیل پشتیبانی info@site.com
  • شبکه های اجتماعی
تماس با ما [contact-form-7 id="5"]

سوالات پرتکرار

نحوه سفارش کالا در زردکوه چگونه است؟

سفارش کالا در زردکوه، به صورت اینترنتی و غیر حضوری بوده و طبق ضوابط مندرج در رویه سفارش کالا انجام می‌پذیرد. برای اطلاع دقیقتر از نحوه سفارش کالا و پرداخت وجه می‌توانید به صفحه " رویه سفارش کالا در زردکوه " مراجعه کنید.

آیا امکان خرید حضوری و یا مشاهده محصول در محل شرکت وجود دارد؟

خیر، زردکوه با رعایت حقوق مصرف کننده و در جهت تسهیل فرایند خرید غیر حضوری ضوابط و مراحل سفارش، ارسال و بازگشت کالا را به گونه ای طراحی کرده تا مصرف کننده بتواند پروسه خرید مشابه با خرید حضوری و با مزایای بیشتر داشته باشد. از این رو در هیچ صورتی امکان خرید حضوری از دفتر مرکزی زردکوه و یا سایر دفاتر خدماتی مرتبط وجود ندارد.

پیگیری وضعیت ارسال مرسوله به چه صورت است؟

برای پیگیری وضعیت ارسال مرسوله، با مراجعه به پنل کاربری خود می‌توانید وضعیت مرسوله خود را بررسی کنید. بسته به نحوه ارسال کالا کد رهگیری مرسوله نمایان می‌شود و از طریق شرکت مربوطه قابل پیگیری است. اگر مرسوله شما توسط پیک زردکوه ارسال شده و در مدت معین به دست شما نرسیده است می‌توانید با تماس تلفنی یا گزینه پیگیری سفارش از طریق پنل خود از وضعیت مرسوله آگاه شوید.